DÄR BEHOV MÖTER KOMPETENS


MED 40 ÅRS SAMLAD ERFARENHET AV ATT TILLSÄTTA TJÄNSTER PÅ SAMTLIGA NIVÅER INOM SIN NISCH ARBETAR CAPEGA FÖR ATT MATCHA BEHOV MED RÄTT KOMPETENS.

Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom bank, finans, försäkring, ekonomi & fastighet.

Kärnan i vår verksamhet är djup kunskap om våra kunders verksamheter och behov, det i kombination med 40-års branscherfarenhet av bemannings- och rekryteringslösningar gör oss till experter på marknaden.
  
Magnus Holmqvist är utbildad civilekonom och började i bemanningsbranschen direkt efter examen. Efter ett år blev han affärsområdeschef för ett dotterbolag inom en större koncern. Under hans ledning tredubblades verksamheten med över hundra konsulter och nöjda kunder. Magnus har erfarenhet av att etablera kontor på nya orter och att leda framgångsrika team. Med över tio år i branschen har han byggt upp ett gediget kontaktnät vilket ger goda förutsättningar för tillsättning av anpassad och rätt kompetens.

Magnus drivs av nöjda kunder, konsulter och kandidater som han uppnår genom sitt professionella och konsultativa bemötande. Magnus analytiska sida gör att han snabbt sätter sig in i nya bolags utmaningar och struktur.
  
Åsa Ollert är i grunden ekonom med en gedigen erfarenhet från Capegas samtliga affärsområden. Med 16 år i rekryterings- och bemanningsbranschen presterar hon som bäst vid utmaningar. Hennes egen erfarenhet som inrymmer allt från redovisning och kapitalförvaltning med finansiella instrument till fastighetsbranschen gör att hon har en god förståelse för de branscher och dess problematik hon tillsätter kompetens till. Genom åren har Åsa framgångsrikt lett personal och byggt upp flertalet affärsområden till lönsamma affärer hos tidigare arbetsgivare.

​​​​​​​De som arbetat med Åsa beskriver henne som en vinnarskalle som alltid ger 100 % i leverans mot kund, kandidat och konsult, en målmedvetenhet som privat avspeglas i hennes fem SM-guld i fotboll.
  Ida-Maria Rundén är utbildad inom personalvetenskap och började i konsult- och rekryteringsbranschen efter sin examen. Hon har sedan dess arbetat primärt med tillsättningar av chefer och specialister inom bank, finans, försäkring och ekonomi. Nu senast kommer hon från rollen som VD på ett rekryteringsföretag där nya affärsområden startades och omsättningen fyrdubblades. Ida-Marias styrka är hennes omfattande kontaktnät och förmågan att bygga starka team, såväl internt som hos sina kunder.

Hon beskrivs som engagerad, kvalitativ och målmedveten. Ida-Maria ger sig inte förens hon har nöjda kunder, kandidater och kollegor!
  Elin Eklöf har en kandidat- och masterexamen inom personal- och arbetslivsfrågor, med specialisering inom arbetsrätt. Parallellt med sina studier vid Lunds Universitet har hon med stort engagemang drivit studiesociala verksamheter och byggt ett omfattande kontaktnät. Med erfarenhet från bank- och försäkringsbranschen samt ett starkt intresse för människor, rekrytering och att leverera förstklassig service är Elin en värdefull tillgång i Capega-teamet.

​​​​​​​Hennes positiva inställning och förmåga att skapa långsiktiga relationer gör att hon alltid strävar efter att hitta den perfekta matchningen mellan kundens behov och rätt kompetens.

STOCKHOLM

Vasagatan 12
111 20 Stockholm
Vägbeskrivning
08-502 350 03